Friday, December 31, 2010

setiap wanita WAJIB ada apa?

setiap wanita WAJIB ada apew??????
apew?
wajib ada apew?
bukan body yang mantap ajew
bukan cinta yang tulus ajew
TETAPI
wajib ada apew?
"
"
"
"
alat MAKE-UP........!
2day sbb dh bosan tahap xtau nk ckp,
i bw keluar la semua make-up yg ada
n apew lagi, make over myself lah
walaupon haaaaaa,
walaupon xpandai make-up.
ah, ade aku kesah
pandai kew, x kew, jnj make-up
jangan terkezut,
skali touch up mcm rozita che wan pon ada tau!
layan kan ajew..........








2 comments:

  1. rindu pija,,

    aku suke mekap sejak aku blaja kat uum
    yela.
    aku nak merasa cun jugak

    yes.aku cun

    cewah.

    exxagerate sungguh

    heee

    pija..

    nnti aku nk amik gmbr dgn kau yee

    ReplyDelete
  2. ok nis, nnt kite bgambar sm2..bdebar pulak saat sem akhir nie,

    ReplyDelete